2010-01-21

Trött...

Just nu är det en hel del jobb med Malmö Comedy Festival 31 januari (http://www.malmocomedyfestival.se/) för att allt ska gå i lås. Det har varit ett antal festival-möten den senaste tiden, och samtidigt har vi sammanställt MACK:s vårprogram.

Längtar efter en ledig dag...
Har lite låg stresströskel och det känner jag av när det blir så här. Jag blir rörig i huvudet och är på helspänn hela tiden. Sen fick jag några tradiga kommentarer på bloggen. Har inte förmåga att sortera bort sånt just nu, så jag blev rejält ledsen. När man redan är lite låg så är det lätt hänt att man sjunker lägre. Funderade faktiskt på att lägga ner bloggen, jag tappade lusten och inspirationen på ett bräde. Men jag vill inte ge upp den. Dessutom har jag tjänat mitt uppehälle på scen med hjälp av många grejer som har sitt ursprung direkt från bloggen, så det vore dumt att ge upp den bara för att jag är deppig idag.

Jag ska leta rätt på min tappade sug och hitta lite tid att stressa av. Det är ju mycket skoj på gång, jag ser fram emot festivalen! Sen ska jag göra två gig på lördag också. Första gigen i år, det ska verkligen bli kul!

4 kommentarer:

Baronessan sa...

Heja på! Hoppas du hittar din tappade sug. Även jag har fått idiotiska kommentarer på min blogg, men det var ett tag sen. Det finns onödiga människor där ute som bara finns till för att... ja, jag vet inte. Dom är lika nödvändiga som fästingar ungefär. Och naturligtvis är dom anonyma dom svaga skitarna.
Nu bryr vi oss inte om dom utan tänker positivt. Tack för påminnelsen om Sthlm-ståuppen! Ska absolut ta mig dig :)

Anonym sa...

Visst är det konstigt? Man kan få 100 positiva kommentarer och så kommer det en tråkkommentar och vilken är det man fokuserar på?

Elin sa...

Baronessan: Tack :-) Ja, jag ska försöka. Ska nog pausa lite för att återfå krafterna, börjar kanske blogga igen när festivalen är över. Vad roligt om du kommer till Bara Brudar, maila mig om saken när du läser detta!

Anonym: Ja, det är som det är... Lätt att fastna i negativa tankar till ingen som helst nytta :-P

Everest sa...

Det är som Vattenfalls "Två hål i väggen"
El-in El ut
Ladda, ladda ladda
Är man alltid på topp måste man titta neråt....njut av utsikten