2010-03-18

Hoppsan...

Nu var det länge sen jag bloggade här, så kan vi inte ha det...
Jag har till exempel inte berättat om "Bara Brudar" som var på intiman i Stockholm 8 och 9 mars. Jag var där 9 mars, och det var en riktigt skön kväll från början till slut. Här är några bilder från kvällen:
http://www.svenskstandup.se/pix2/bb100309/index.html

Jag är ganska nöjd med min egen insats även om jag kände att tidspressen inte spelade mig i händerna. Jag skulle köra i andra akten och hade fem minuter. Eftersom det var ett par i första akten som hade dragit över så blev det extra mycket förmaningar "se nu till att hålla tiden" och jag strök en grej för att vara säker på att hålla min tilldelade tid, men kände mig ändå lite stressad strax innan. Väl på scen så levererade jag starkt men jag hittade inte riktigt den där sköna scennärvaron som man gärna vill ha. Det var bra, men man vet ju själv hur det kan vara när det är så där RIKTIGT grymmebra, "in the zone", och så var det inte riktigt. Jag såg inte alla uppträda, men av dem jag såg så verkade i alla fall Cilla Domstad, Marika Carlsson och Ann Westin ha varit rejält "in the zone".

Stort tack till arrangörerna Zeid, Cecci och Elina. Hoppas ni gör om det nästa år -jag kommer gärna igen :-)

Ikväll blir det MACK med Al Pitcher, Martin Lagos och Martin Krantz m fl!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hålla tiden?
Som kvinna får man vara glad att man kommer