2008-09-24

PrickPrick 2.0

Hade skrivit ihop lite om Facebook och Assbook (där du samlar dina ovänner). Tänkte att det där blev väl ändå rätt bra trots allt och petade in det i mitten av kvällens act på PrickPrick. Jag började väldigt starkt, det gick riktigt, riktigt bra. Ända tills jag kom till det nya materialet... Det var inte riktigt så färdigt som jag hade hoppats. Men jag fick ändå bra betalt på huvudgrejerna i det så det finns hopp om det. Ska dra över det med macheten och se vad som blir över. Efter det så hämtade jag upp det bra men ändå inte riktigt till samma nivå som jag började på. Det är roligare när det är tvärtom! Men det var ändå ett väldigt kul gig. Khalid var där, han är en sån trevlig kille, alltid lika kul att jobba med honom! Sen pratade jag lite med Lisa Lundin, en härlig tjej med ambitioner och talang. Jag har träffat henne förut, men aldrig sett henne uppträda. Hon var väldigt bra, och jag hoppas på att få se henne fler gånger. Det var flera som jag aldrig hade sett förut, och det blev en väldigt bra kväll rätt igenom, allt under Erik Böréns ledning.

Värt att nämnas är naturligtvis också Kristoffer Appelquist som avslutar kvällen. Jag imponeras oerhört av hans scennärvaro i kombination med härliga publikimprovisationer, och han lyfter kvällen till ytterligare en nivå. Stort tack allihop för en härlig kväll på AF-borgen!

Inga kommentarer: