2008-02-28

Från Hässleholm till Stockholm

Var konferencier på mitt relativt nystartade projekt HÄCK i tisdags. Och på denna andra kväll någonsin på Hässleholm Comedy Klubb släpps det också biljetter till en extraföreställning 23/5 med Måns Möller och Hasse Brontén eftersom det bara finns ett fåtal biljetter kvar för resten av säsongen. Succé? Det kan man väl säga!

Thomas Petersson och Jesper Rönndahl var huvudgäster denna kväll, och de tillsammans med Eric Andersson, Erik Börén och Olle Tapper gjorde det till en helkväll för alla inblandade. Speciellt lycklig blir man när man hör restaurangägaren stå i baren och garva i kapp med publiken. Inte undra på att det har gått så bra med en så engagerad kille som klubbägare...

Sen igår var jag på Norra Brunn. Om den kvällen finns inte mycket att säga... Hasse Brontén har bloggat om den här: http://hahahasse.blogs.com/ha_ha_hasse/2008/02/superskum-kvll.html
Jag är ändå nöjd, jag gjorde det jag skulle utan att nervositet eller dylikt tog över. Känns skönt att vara på Norra Brunn, jag känner mig rätt hemma där trots allt. Ska köra där ikväll också, hoppas publiken från igår inte bokade två kvällar...

Inga kommentarer: