2008-02-24

Prick-Prick och Göteborg

Sitter på centralen i Göteborg, ska snart med tåget hem.
I fredags var jag på Prick-Prick i Lund och körde, det var kul. Jag hade utvecklat några av grejerna jag körde på Oslipat, men jag var inte lika skärpt på Prick-Prick. Jag vet inte vad som tog åt mig, men jag blev mycket mer nervös än jag brukar. Det är tradigt, eftersom man vet att det blir bättre om man bara kan slappna av... Hursomhelst så skötte jag mig väldigt bra ändå, så jag ska väl inte klaga alltför mycket.

Igår körde jag på ett privatgig utanför Partille i Göteborg. 150 stycken ungdomar på konferens. Det var ett underbart härligt gäng, och jag fick fart på dem direkt. Körde bland annat mina nyaste grejer som jag kört två gånger och de fortsätter att fungera precis som de ska. Var inte jättesugen att åka iväg egentligen, jag känner mig fortfarande rätt så trött. Men när jag väl kom iväg så var det värt det. Detta hade jag definitivt inte velat missa!

Inga kommentarer: