2009-10-28

Garva igår

Det var tjejkväll på Garva igår och jag var en av kvinnoskämtarna som fått äran att delta. Publiken var lyssnande men var lite sparsam med den stora responsen överlag. Det krävdes ganska mycket för att det skulle bli nåt riktigt knäklappsskratt. Men de kom för all del här och var. Teresa Tönisberg var en av publikfavoriterna i första akten och fick väldigt bra betalt.

Själv körde jag i mitten av andra akten. Jag gjorde mitt bästa för att väcka publiken till liv och lyckades överlag bra. Fick kontakt från första början, och sen flöt det på. Är framförallt extra glad över att det nya materialet funkade igen. Jag körde det för första gången för några veckor sen, men sen gick det bara sämre och sämre för varje gig. Nu funkade det riktigt klockrent, bättre än någonsin, och jag hade bra pausering och tajming. Jag visste väl att det var bra material!

Medverkande under kvällen förutom undertecknad var Christina Claesson, Moa Lundqvist, Sandra Ilar, Gudrun König, Anna Braun, Carolina Svensson, Malin Nanhed, Zeid Andersson Sjöström, Cilla Domstad, Teresa Tönisberg, Pernilla Hammargren, Elina Du Rietz, och konferencier var Tutti Blixt.

Tack till klubbvärdarna Mattias och Joe för att ni lägger tid och kraft på att göra Malmö lite roligare!

Inga kommentarer: