2011-05-03

Erikslund och Mässingshornet

Den 27 april var vi på Hotell Erikslund för den femte kvällen totalt i klubbens historia. Det har verkligen varit en önskedröm som klubb där allt funkar plus en underbar publik. Men denna kväll var publiken lite segare totalt sett och det blev inte alls den dans på rosor man blivit van med där ute. Kändes direkt när jag kom upp som konferencier. Med det blev ändå en bra kväll, alla i publiken var så lyckliga och glada så, och det är ju det viktiga!

De som kom, sågs och segrade var Jan Bylund, Eric Löwenthal, Ludde Samuelsson, Mats Andersson och Joakim Andersson.

Sen var det där dära Mässingshornet igen då. Jag var så JÄVLA less efter förra gången då ett litet "twitterskämt" framkallade såna känslor hos mig att jag hade lust att ta till våld. Det gjorde jag emellertid inte, saken reddes ut via nätet på behörigt avstånd från varandra så ingen skulle komma till fysisk skada.

Nåväl, igår var det dags igen, och det blev en sån där toppenkväll från start till mål. Tänk om alla kvällar på Mässingshornet kunde vara så! Vi hade publik igår, det brukar vara där den felande länken är... Vi kör sista gången 30 maj, sen blir det sommaruppehåll och sen får vi se. Det har varit slitigt men ändå kul. Så vi får se. Men för igår får jag passa på att tacka Marcus Johansson, Johannes Finnlaugsson, Henrik Mattisson, Joakim Andersson, Nathalie Cecil, Jerry Johansson, Lars Taps, Fredrik Ivarson och Tina Andreasson!

Inga kommentarer: