2011-08-31

Ååh vilken härlig kväll!


(Foto: Jonas Andersson)

Jag var på MACK:s säsongsavslutning igår, ramade in kvällen som konferencier och hade ett antal fantastiska komiker att presentera! Kvällen bjöd på Lena Frisk -med underbart publiksnack och en halvtimmes nytt materiel, imponerande! Robin Paulsson med en mer personlig touch och väldigt tajt! Biggan Lowén -bra och stabil med lite nya grejer! Mats Andersson -denna begåvade komiker, och så sexig också! Fredrik Ivarson -som gjorde sitt blott 13:e gig denna kväll men uppträder som han aldrig gjort annat!

Själv hade jag förmånen att få fortsätta slipa på min nya Norrlandsrutin, och den funkade klanderfritt. Jag har testat den tre gånger nu, och nu på fredag 2/9 så ska jag ta med den till Lunds humorfestival, till showen Norrländsk sommarnatt som vi kör på Stadshallen i Lund kl 22.30. Det blir undertecknad tillsammans med Ronny Eriksson, Jan Bylund, Niklas Folkegård och Ola Söderholm.

Jag kör även två andra shower under festivalen, först Standup x3 också på fredag 2/9, kl 16.30 på Stadshallen tillsammans med Özz Nûjen och Anna-Lena Brundin. Sen kör jag Bara Brudar på lördag 3/9 kl 16.30 i AF-borgen, stora salen, med Ann Westin, Yvonne Skattberg och Elina Du Rietz.

Och igår fick jag frågan om att ingå i en fjärde konstellation under festivalen, men jag tackade faktiskt nej. Imorgon får vi tillträde till vårt hus och jag vill inte ta på mig för mycket heller. Men det ska bli HUR kul som helst och göra de här tre showerna!!! Välkommen om du har vägarna förbi!

Inga kommentarer: