2007-11-26

Mycket nu...

Giget i Gävle var spännande. Tema Pistvakt. De hade kört in en skoter och en uppstoppad ren i lokalen. Det var långt dit men det var roliga människor! Och gott renkött.

Den här veckan är ännu mer intensiv. Minst fyra gig på raken. Känner mig lite trött och sliten. Ska vila idag tänkte jag, så gott det nu går. Sen har det hänt en jätterolig grej... Jag är väl en hyfsat okontroversiell komiker? Jag menar, jag tror inte jag skulle platsa på till exempel "Raw". Jag har inga jättehårda skämt direkt...

Men nu har jag fått ett antal träffar i min besöksstatistik på min humorblogg som härrör sig från den här länken:http://www.flashback.info/showthread.php?t=579289
En snubbe i ett diskussionsforum har lackat ur över ett av mina skämt och vill alltså polisanmäla mig… Det här känns som ett viktigt steg i min karriär...

Inga kommentarer: