2009-09-21

Skönt :-)

Läget har förbättrats rätt mycket den senaste veckan. Jag har haft sveda och andra problem med min munslemhinna (läskigt ord) hela sommaren, men tandläkaren har bara sagt det heliga ordet "avvakta" så fort jag hört av mig. Nu har jag äntligen mött en tandläkare som 1) lyssnar på mig 2) vet vad mina besvär beror på. Gud välsigne honom. Det har gått enormt mycket energi till den här förbannade historien, så nu känns livet mycket lättare. Ska kanske skriva en rutin om vårdapparaten när den är som sämst...

Har kommit igång lite med skrivandet också. Jag ska köra på MACK 1 oktober, och jag måste helt enkelt komma upp med en del nytt innan dess. Nu har jag kört så mycket på MACK och inte varit lika flitig med skrivandet så det är inte så mycket att välja på. Jag tror jag ska köra en kvart, vi får se hur stor andel av det som blir nytt. Hälften? Vi får se.

Utöver det så ska jag medverka i Oslipat Swingers Night på lördag, då nio komiker bytt material för en kväll. Det ska bli spännande! Vilken grej. Har aldrig framfört någon annans materiel innan, det är en utmaning. Kul!

1 kommentar:

Sara sa...

ser fram emot det :)