2010-11-16

Intensiv vecka

Det har varit lite lugnare ett tag och det har varit skönt. Jag har till exempel inte behövt blogga och har istället kunnat koncentrera mig på att svära över det kalla vädret och mörkret som sänker sig som en blöt filt över själen.

Men nu är det slut på vilan! Denna vecka är det nåt i princip varje kväll. Igår var det Mässingshornet. En jättetrevlig kväll, mysig publik och sköna komiker. Vi testade även ett improvisationsmoment på slutet där till och med en kille i publiken tog sig upp på scen. De som kom dit hade kul, pratade redan om att komma dit igen nästa gång. Egen kritik: Jag skulle behöva repa lite bättre när jag är konferencier, jag har fullt sjå med allt runt omkring istället...

Ikväll: Garva, onelinertävling! Jag har äran att sitta i juryn för tävlingen, vilket jag gjorde i fjol också. Det var jättekul, ser fram emot det ikväll! Ska även köra ett kort set själv.

Onsdag: Gala på The Tivoli i Helsingborg med "Martins favoriter". Helsingborgs Dagblad ringde upp igår och gjorde en kort intervju inför kvällen.

Torsdag: Standup på Erikslund, Ängelholm. Med bland annat Özz Nûjen.

Fredag: Privat gig i Lund

...sen kanske det blir lite ledigt :-)

Inga kommentarer: