2008-08-25

Standupgalan

Ikväll är det svenska standupgalan på Södra Teatern. Jag har ju suttit i juryn för denna gala i fyra år nu. Det står lite om evenemanget i DN idag. Jag kan helt skriva under på Özz kommentar om att diskussionens vågor har gått ovanligt höga i år.

http://www.komikaze.se/ har spekulerat vilt hit och dit om kvällens vinnare. De har bland annat tippat Tobias Persson som vinnare bara för att han varit tvungen att ställa in på MACK ikväll. Det är ju säsongsfinal! Tror ni att jag och Lena skulle rösta fram Tobias när han är bokad på vår säsongsfinal? Kom igen, bättre kan ni...

Ok då. Jag erkänner. Vi röstade fram Tobias. Och han är verkligen värd det priset! GRATTIS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg till min glädje att Babben vann! Det måste ha varit en bra jury.

Kramar

Elin sa...

Jadu, det var det :-)
Kram