2008-10-28

Utmaning

Har fått en utmaning från Baronessan där man ska berätta 7 saker om sig själv, både alldagliga och knäppa. Egentligen ska man skicka vidare utmaningen sen, men det får vara :-)
Men här kommer i alla fall de rätta svaren:

1) Jag har börjat virka i år och har på kort tid lyckats producera mer än under min sammanlagda textilslöjdskarriär i skolan.
2) Min favoritTVserie är M*A*S*H . Har alla 11 säsongerna på dvd.
3) Jag prenumerar på två serietidningar.
4) Har en bar i vardagsrummet trots att jag är nykterist.
5) Har nyligen blivit fastighetsägare.
6) Älskar surströmming.
7) Har ett jättefint halvårskort på Friskis, men jag är så rädd om det så jag vågar inte använda det så ofta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mash ja
Jag kan tala om att andra världskriget small högre
Med vemod minns jag