2009-04-30

Hoppsan...

Jag och Niclas Christoffer gjorde ett gig ihop igår på en firmafest. Det var sagt från början att det skulle bli 50 personer. I veckan ändrades det till 30 personer. På plats var det 14 personer.

Det var lite trevande inledningsvis men det tog sig. Svårt att få folk att slappna av och känna sig anonyma när det är så få, men vi lyckades. Vi körde våra gemensamma nummer utan standup och fick bra respons på dem också, det var extra kul.

Vad annars?
På måndag kl 09.00 kommer jag sitta uppkopplad på Ticnet för att försöka få tag i biljetter till Eddie Izzard när han kommer till Malmö 18 december. Jag har sett honom live en gång tidigare, när han var i Sverige sist, men då fick jag åka till Stockholm för att se honom. Han är outstanding! Biljetterna tog slut på 8 minuter den gången... Jag tror i och för sig det finns fler biljetter denna gång men jag tänker banne mig inte chansa :-)

Eddie Izzard är i Sverige så sällan så missa inte chansen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

du anar inte hur uppkopplad jag kommer sitta! shit pommes frites alltså!

Fritte Fritzson sa...

Går att köpa redan nu, kolla Mårtens twitter, eller via rawcomedy.se