2011-03-10

Bara brudar!

Var på Intiman och körde igår, och det gick OTROLIGT bra. Jag är grymt nöjd. Det var bästa giget i år hittills. Vilken stämning och vilken publik det var! Jag var ganska nervös innan och tog x antal rundor i korridorerna innan det var dags för mig att inta scenen, men väl på plats så var det inga problem. Det brukar ju vara så. Jag var sista komiker i första akten, efter mig körde Pomodori sin "big ass" song, vilket var ganska passande med tanke på mitt slutskämt :-) Kändes extra bra att jag fick allt och klaffa, förra året på Bara Brudar gick det väl bra, men inte så bra som jag ville. Hade fem minuter, och en komiker före mig drog över som fanken, så vi fick väldiga order om att hålla tiden. Jag blev stressad och fick inte nån riktig dynamik i mitt framförande, staplade bara upp grejerna, tackade för mig och gick av...

Alla som jag hörde igår var bra, men särskilt imponerad blev jag av Anna-Lena Brundin som hade massa nytt som satt som en smäck, riktigt bra! Och Ann Westin också förstås, som avslutade hela tjottaballongen. Strålande!

De hade fått avhopp ikväll, så istället för att köra på Big Ben som tanken var så får jag köra en kväll till med Bara Brudar på Intiman, vilket jag naturligtvis inte tackar nej till!

Tack till Zeid, Elina och Cecci för att ni fixar och donar och får det att funka bra :-)

Inga kommentarer: