2009-10-07

:-(

Åh så sur jag är...
Körde ungefär samma set på Dockan igen, allt det nya. Och det tog aldrig fart. Jag är så korkad, att jag tror att jag ska komma ihåg det bara för att jag tokrepade förra veckan. Materialet var minst sagt suddigt, både i minne och leverans. Som helhet betraktat var det definitivt inte det bästa jag gjort, även om det funkade bitvis.

Visst, att gå upp med nästan bara oslipat material är ju alltid en risk. Så lite modig är jag väl också. Jag vet ju att det hade funkat om jag bara kört beprövat. Ja ja... Nåt lärde man väl sig.

Jag avslutade med ett gammalt skämt som jag inte kört på flera år, och det funkade bra. Och jag tänker inte ge mig med det nya materialet! Det är nytt och det har ju funkat bra. Ska jobba på att få leveransen att sitta.

Men nu ska jag gå och lägga mig.

4 kommentarer:

smila och småle en smula sa...

Sov medan du sitter

med mitt mått mätt sa...

Sluta tala illa om produktionen
Det är redan historia
Spegel spegel på scenen där....
Vem är bäst?

Elin sa...

Välkommen tillbaka Rulle :-)

Rulle sa...

Tack lilla du
Vad gör man inte