2009-10-16

Komiskt krig på bloggen

Jag har några flitiga besökare på min humorblogg, och nu har två av dem blivit skitirriterade på varandra i det här inlägget. Så nu jobbar jag som medlare på min egen blogg. Enormt komiskt... Och allt började med en rolig gammal historia!

gotte sa...
Chris walks into his bedroom with a sheep under his arm and says: "Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache." His girlfriend is lying in bed and replies:"I think you'll find that's a sheep, you idiot." The man says:"I think you'll find, I wasn't talking to you."
den 14 oktober 2009 17:53


Rulle sa...
Hur säger man?Buuuuuuu
den 15 oktober 2009 09:47


Anonym sa...
Buuu ? What !!Jag tyckte det var en underhållande historia
den 15 oktober 2009 14:41


Elin :-) sa...
Jag tyckte också den var rolig :-)

Men jag tror Rulle menade: Bääääääääääääää
den 15 oktober 2009 14:48


Rulle sa...
Tack Elin

Bläääääääää
den 15 oktober 2009 14:51


gotte sa...
BLÄÄÄ på dej själv , IDIOT

Tack och adjö, Elin
Leaving ..........
den 15 oktober 2009 18:44


Rulle sa...
Hur började det hela? Dålig stil?
den 15 oktober 2009 20:45


Anonym sa...
Rulle

Du gör Elin en otjänst genom att vara arrogant. Varför kunde inte Gotte få bidra med en historia, utan dina buuu och bläään. Gör en tjänst, sluta kommentera...
den 15 oktober 2009 21:33


Elin :-) sa...
Vad fan, ett krig på min blogg, hur gick det här till??? :-/

Rulle skriver egna ordvitsar, det är hans sätt att kommentera. Han kanske såg en till skämtkommentator som ett hot och därför skrev bu?

Men vet ni vad, det finns plats för er allihop :-) Både folk som skriver egna roligheter och folk som skriver uppskattande ord om mina blogginlägg. Alla är välkomna.
Puss och kram och frid och fred
den 15 oktober 2009 23:49


Rulle sa...
Både idiot och arrogant

Jag läser Elin för humorns skull och inte för dåliga historier som andra står för
Men självklart.....jag slutar kommentera och bara roas av Elin i fortsättningen
den 16 oktober 2009 07:08


Elin :-) sa...
Var det verkligen nödvändigt att understryka din tråkiga kommentar en gång till? Kände du att det behövdes efter diskussionen som varit? Om du gillar min blogg så kan du väl skriva glada kommentarer?


Jag tyckte historien var kul, efter detta kanske jag publicerar den som ett ordinarie blogginlägg... Skulle vara intressant att se kommentarerna :-)

Ja, så kan en dag i bloggkommentarernas värld se ut.
Och blir det ett nytt världskrig så vet ni var det startade.

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Ha, ha, ha, underbart!

Elin sa...

Ja, nu har det faktiskt kommit fler "buuu-inlägg" på ett annat blogginlägg som var riktad till ena parten i målet, men då valde jag att radera. Nån jävla ordning får det vara :-)