2010-04-02

Oj vad kul jag hade!

Var och körde på Kävlinge värdshus igår tillsammans med ett knippe härliga komiker. Biggan Lowén, Mackan Andersson, Sven Nilsson, Anders Löfberg, Nicklas Perslow, Mats Andersson och Eric Andersson som konferencier.

Det blev en väldigt bra kväll, trots att jag hade lite farhågor om motsatsen. Dels hade jag hört om hur det sett ut när det var lite färre bokade tidigare kvällar, och dels är det ju en ny klubb med standupovan publik. Men det blev en toppenkväll där alla inblandade gjorde ett gott hantverk.

Själv gjorde jag mitt bästa och roligaste gig hittills i år, helt klart. Jag levde upp och fick med mig allt det där jag inte haft med mig hundra de senaste gigen. Dynamik och här och nu-känsla. Det svängde och jag plockade många poäng på en kille i publiken, som ett running gag under showen. Det var väldigt kul!

Tack Kävlinge och tack Eric och Mats!

21 april kör jag igång en klubb i Ängelholm. Anna-Lena och Martin Svensson gästar bland andra. Det är en testkväll, vi ska se om det blir en fortsättning, men det är inte helt otänkbart att det blir det.

Glad Påsk!

Inga kommentarer: