2010-08-10

Semestern lider mot sitt slut...















Har haft gudomliga dagar mitt ute i skogen i vår underbara stuga. Det måste vara den bästa investering jag någonsin gjort, alla kategorier. Det är skönt att få stänga av vardagens trams till förmån för fågelkvitter och trädens sus...

Ikväll ska jag vara konferencier på MACK. Det var ett tag sen jag uppträdde så jag känner mig lite ringrostig. Sist jag var konferencier ute på Ribban var jag inte nöjd, så jag hoppas på att kunna göra ett bättre jobb ikväll. Komiker för kvällen är Anna-Lena Brundin, Thomas Oredsson och ett gäng kursare från Fridhems folkhögskola. Ska bli kul att se vad de hittar på :-)

Nästa vecka ska jag till Norra Brunn i Stockholm och uppträda, och några dagar senare påbörjar jag en femdagars standupkurs under ledning av Babben Larsson, också det i Stockholm. Det ska bli spännande, jag ser verkligen fram emot det!

3 kommentarer:

Baronessan sa...

Lycka till! (Eller... det kanske man inte får säga. Otur?)

Elin sa...

Äsch, jag är inte skrockfull :-)
Tack så mycket, det blev en väldigt bra kväll! Ska försöka skriva om den innan jag far till Stockholm. Ses vi på onsdag?

Gäsper sa...

Hoppas Du är morgonpigg
Babben är det