2010-09-29

Garva och Byttan

Nu ska jag börja med att blogga om högaktuella grejer: Jag körde på Garva förra veckan. Var en minst sagt seg kväll, jag avslutade första akten och publiken hade låtit lite grann som ett livligt bibliotek innan jag gick på. Men jag försökte sparka igång hela tjottaballongen så gott det gick. Jag hade rätt kul på scen och det brukar jag inte ha om det inte klaffar hyfsat, så jag fick väl lite kontakt med publiken trots allt! Men man skulle nog kört lite längre eftersom det ändå tog sin tid att värma upp församlingen. Klantade mig lite i avslutningen helt i onödan, men som helhet betraktat så får jag godkänt. Berömmet kan vi spara till nån annan gång :-)

Imorgon ska jag upp till Kalmar och köra på Byttan, Standup Kalmar. Ska bli himla trevligt, ser jag fram emot!!

Inga kommentarer: