2011-08-25

Bråda tider

Det har varit intensivt den senaste tiden, mest för att vårt husköp har gått i lås. Så vi blir Teckomatorpsbor i höst! Men det har varit en hel del jobb med det, och mer lär det bli. Något säger mig att flyttbestyr inte är det mest avslappnande man kan syssla med... Men det blir säkert fint när det blir färdigt.














På standupsidan är det också lite lugnet före stormen nu med Lunds humorfestival i slutet av nästa vecka. Sen var jag på Dockan igår för att kolla, men det fattades folk så jag fick frågan om att köra. Jag satte raskt ihop det som funkade bäst av Norrlandsgrejerna jag körde på Dockan förra veckan och resultatet blev betydligt bättre efter sållningen! Kul att jag fått till lite Norrlandsmateriel inför showen på Lunds humorfestival med lite andra norrlänningar:

Showen heter Norrländsk sommarnatt, och består av Ronny Eriksson, Jan Bylund, Niklas Folkegård, Ola Söderholm och mig. Sen ska jag medverka på två andra shower under festivalen också, så det blir en del att göra.

Men för att vara helt ärlig så tänker jag mer på hus och flytt än standup just nu :-)

Inga kommentarer: