2011-08-17

Privat fest och Dockan

I helgen gigade jag på en privat fest, och stämningen var riktigt på topp! Det var ett härligt gäng och några pratglada gubbar att tjabba lite med också, jätteroligt gig. Det roligaste för egen del var att min slutrutin fick eget liv och byggdes ut eftersom, jag kunde mjölka den som aldrig förr... Himla kul blev det :-)

Och ikväll var jag på Dockan. Hade tagit en massa idéer från idégenereringskursen på Fridhem som jag skrev materiel på idag. Det blev en hel del godbitar, men allt var inte helt färdigmonterat som jag blev varse när jag skulle köra det. Fungerade partiellt, men jag hade behövt bearbeta det ett par varv till och även repa bättre. Klassiska misstag... Ska kolla på det och plocka ut det som funkade bäst under kvällen för att testa igen. Skam den som ger sig. Kändes ändå bra att jag fick tummen ur och skrev lite idag, det ska till att man har lite att välja bland om man ska hitta godbitarna. Roligaste för egen del ikväll var när jag frågade publiken om vad de tänkte när jag sa Norrland och norrlänningar, och en dam svarar "kåta"...

Inga kommentarer: