2008-09-09

Örkelljunga och Stockholm

Idag drar jag och Mats norrut, först till sommarstugan utanför Örkelljunga, och sen imorgon till Stockholm. Jag ska köra på Norra Brunn två kvällar, ska bli skoj! Extra roligt är det att Mats ska köra där en av kvällarna också, det gläder mig extra.

Annars består livet just nu av sommarstuga, sommarstuga och sommarstuga. Känns otroligt häftigt att ha ett eget paradis i skogen. Vi delar det bland annat med mygg, grodor och ödlor. Men vi bjuder dem på räntan.

Har rätt mycket klubbjobb inbokade i höst, förfrågningar till firmagig har börjat droppa in också. Har bland annat hunnit tacka nej till ett gig i Umeå, almanackan var bångstyrig och på det stora hela taget omedgörlig i frågan. Har läxat upp den sen dess.

Ska satsa mer helhjärtat i höst på Niclas Christoffers och mitt projekt "En skånsk gay och en norrländsk tjej" också. Det ser jag fram emot extra, det kommer bli lite annat än bara ren standup också och det är jättekul. Lite sketcher och annat.

Utöver det har jag fortfarande lite krönikeskrivande på Norrbottens-Kuriren, den senaste krönikan finns att läsa här.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: