2008-09-22

Senaste giget

Var på ett ställe i Klippan tillsammans med Lena Frisk i onsdags. Det var en gård som bedriver diverse verksamhet, och även bjuder på underhållning regelbundet. Björn Tennfors och Nicklas Perslow hängde också på och vi blev väl omhändertagna när vi kom. Såna här gig vet man aldrig riktigt hur de blir, ibland är förutsättningarna sådär etc etc. Men här fanns inget att klaga på. Jättebra ljud och ljus, en bra scen och publik som satt nära. Det var bara att köra...

Björn gjorde ett strålande gig, har aldrig sett honom bättre, Nicklas var också väldigt bra! Själv körde jag 25 minuter och fortsatte attitydexperimentera. Denna gång blev det extremt bra, jag tror jag har hittat ett bra läge nu. Jag var ganska älskvärd och trevlig samtidigt som de flesta puncherna ändå levererades lite surt eller buttert. Det blev en bra balans, hoppas jag hittar den igen :-)

Efter pausen så avslutade Lena hela kvällen med bravur. Det blev en väldigt rolig kväll allt som allt! Imorgon ska jag till PrickPrick 2.0 i Lund och nästa vecka är det premiär på HÄCK i Hässleholm.

Inga kommentarer: