2010-06-22

Lägesrapport

För drygt en vecka sen var jag med och spelade in en reklamfilm ägnat till att få folk att prenumenera mer på tidningar. Jag tror den blir väldigt rolig! Det borgar för humor när Ola Norén står som regissör, och av det jag såg under inspelningen så skrattade jag gott. Reklamfilmen kommer att gå ett par veckor på TV4 fr o m 19 juli.

Just nu är det ganska lugnt, men ändå mycket att göra, hur nu det går ihop :-P Jag jobbar parallellt med flera klubbar, bokar och förbereder. Samtidigt försöker jag få sommaralmanackan att gå ihop med gig, konferenciersuppdrag, semester, resor och till och med kurs!

Ska gå kurs för Babben Larsson i augusti i Stockholm. Det ser jag fram emot, tror det kan ge en hel del på mer än ett plan. Samma vecka som kursen börjar kommer jag också att uppträda i Stockholm på Norra Brunns komikerfestival, den 18 augusti. Festivalen pågår tisdag till lördag samma vecka om jag inte misstar mig. Brukar vara gratis entré den veckan också, som en uppstart för höstsäsongen.

Nu ska jag ladda för en solig långhelg!
Trevlig midsommar :-)

Inga kommentarer: