2008-04-02

Oslipat ikväll

Det var -som vanligt- jättekul att få komma och köra på Oslipat ikväll! Jag har faktiskt varit ganska nervig men lyckades ändå samla mig rätt bra inför kvällen. Jag körde typ hälften nytt, var allmänt orepad och tokdisträ innan. Pratade lite med Högblom innan, sa att jag tänkte både öppna och avsluta med helt nytt material, varpå han säger nåt i stil med "Ska du göra ett sånt rookiemisstag?"

Och visst var det lite korkat, det håller jag med om. Dessutom var jag först ut på kvällen. Men det är skönt att ge sig ut på tunn is ibland också! Särskilt när det visar sig att den håller.

TACK till Marcus och Fritte för det idoga arbetet med en underbart skön standupscen i Malmö! Så bra att man faktiskt kan ge sig ut som första komiker en kväll med otestat material och ändå vinna publikens hjärta.

Inga kommentarer: