2009-08-20

Fan.

Jag blev dålig idag så jag var tvungen att ställa in stockholmsresan och framträdandet på Norra Brunn ikväll. Det är första gången på många år som jag missar Norra Brunns festival, det känns väldigt trist.

Nu har jag precis kommit hem från läkaren med ett rykande färskt recept. Eller två recept till och med. Jag är inte sängliggande eller smittsam, så hade jag bott i Stockholm hade jag säkerligen fixat det, men när det handlar om två långa tågresor (med SJ vet man aldrig hur långa heller) så var jag helt enkelt tvungen att kapitulera. Och så fick jag tid hos läkaren.

Om jag pallar kanske jag tar mig till Malmöfestivalen ikväll, så får jag vara med på en festival i alla fall.

4 kommentarer:

Rulle sa...

Det vilar en förbannelse över Brunnen
Tågresan till S lika lång men tiden varierar....tror jag
Skulle du kunna tänka dig ett tillfrisknande?
Det är deprimerande med sjukt humor
Eller sjukelin för den delen

Baronessan sa...

Fan var rätta ordet. Dom där bacillerna tyckte att dom var jävligt roliga nu va...? Ta ett allvarligt snack med dom.

Elin sa...

Rulle: ett tillfrisknande skulle jag absolut tänka mig!

Baronessan: Jag skällde ut dem efter noter må du tro. Men de bara "vadå, vi gör bara vårt jobb". Precis som politiker.

Rulle sa...

Huvudsaken att du har ...fan...