2009-08-26

MACK

Igår var det MACK. Jag körde några minuter i första akten, hade satt ihop lite nytt men tänkte om i sista minuten innan jag gick på när det visade sig att publiken var lite försiktigare än vanligt. Det var inget "surfläge", så jag testade bara nåt litet nytt och sejfade för resten. Ok gig, men inte så mycket mer. Skön kväll allt som allt dock.

Ska bli spännande nästa tisdag då MACK ska ha 30 tjejer på scen samma kväll. Det kommer bli trångt och en lång kväll!

Hörde för övrigt att jag omnämndes av Petra Mede på standupgalan tillsammans med de flesta andra kvinnliga ståuppare i landet, i en roast. Alla fick mer eller mindre elaka pikar av Petra som var vinnaren av priset för Årets kvinnliga komiker.
Piken som jag fick var typ att jag hade försökt äta mig till att bli en ståuppkomiker, men bara blivit tjock.

Fan, jag anade att det fanns någon nackdel med den strategin.

Inga kommentarer: