2009-08-04

MACK -kan det bli bättre?

Jag vet att jag är jävig, jag är fullständigt medveten om det. Men allvarligt, kvällarna med MACK ute på Ribban är makalösa. Robin Paulsson var jättebra, hans Zlatanimitationer drog nog ner mest garv i hans act. Lennie Norman var outstanding. Han har en extra dimension i sin standup, det är inte bara skämt, han säger också något. Hans glöd smittar av sig och de politiska statements han gör tänder publiken ytterligare. Respekt.

Övriga komiker under kvällen: Thomas Andersson -juristen med humor, Conny Hansson -killen från Lidl, Mackan Andersson -den onda frälsningssoldaten, Eric Börén -musik och humor i skön kombination.

Själv gjorde jag en hyfsat bra konferencierinsats. Mycket bättre än sist på Ribban. Det var väl inte fulländat ikväll heller i och för sig, men det gjorde inte så mycket när det blev fel eftersom jag hade bra med scennärvaro. Den lilla ingrediensen gör alltid stor skillnad i slutresultatet.

Tack alla ni som är med och gör MACK:s kvällar till vad de är, både komiker, publik och medhjälpare under kvällarna!

1 kommentar:

Rulle sa...

Jag säger aldrig fulländad med damer närvarande