2011-03-13

Intiman igen

På grund av ett avhopp så fick jag tillfälle att köra på Bara Brudar på Intiman även på torsdagen. Vilken förmån! Teatersittning, full lyssning och en härlig publik. Jag avbokade Big Ben som tidigare var inplanerat och riktade om. Eftersom det var en riktigt magisk kväll på onsdagen så hade jag högt ställda förväntningar. Det är aldrig bra. Det var en riktigt bra kväll även detta, men överlag lite mindre energi i rummet. Mitt gig blev jättebra, men eftersom jag jämförde med hur det kändes kvällen innan så var det ändå inte toppen. Men, men, jag fick bra med beröm så det är synd att klaga. Alla var härliga på scen, extra kul tyckte jag det var att se karaktärerna "Haggan och ludret" alias Sissela Benn och Emma Hansson. Så sköna typer!

Jag vill rikta ett stort tack till Elina Du Rietz (riktigt bra jobb som konferencier), Zeid Andersson och Cecci Von Strokirch för arrangemanget som sådant. Tack för allt jobb ni lagt ner! Applåder och visslingar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elin. Tack för en grym show! Första gången jag såg dig och du är super bra!

Elin sa...

Åååh, stort tack kära du, det värmer så innerligt gott ska du veta :-) Alltid lika härligt att få roa andra!