2007-10-19

Jaha, så var det helg då!

Inga fler gig i veckan, nu får jag koncentrera mig på en flytt istället. Giget på Harrys var helt ok, men inget dundergig. Kan ha att göra med att de hade gjort misstaget att råka tacka ja till folk som ville komma dit och titta på fotboll (!). Snacka om ofördelaktig dubbelbokning... Ska sägas till deras försvar att något dylikt har aldrig inträffat tidigare. Och de gjorde sitt bästa med att förbättra genom att sänka ljudet på tv:n plus att vi startade showen när det var paus i fotbollen, men det var en hel del sorl ändå. Nåväl, Lena Frisk fick rejäl fart på publiken efter paus, det var en fröjd att se.

Igår var det MACK, men jag kände mig inte helt ok, så jag gick faktiskt hem. Det var trist, jag hade gärna sett showen! Lasse Karlsson, Petra Mede, Teresa Tönisberg, Anneli Ahlgren och Niklas Folkegård stod för humorn under kvällen. Jag skulle varit konferencier, men Lena var på plats och tog hand om den uppgiften.

Om någon får för sig att kontakta mig under den närmaste tiden rekommenderas telefonen som hjälpmedel. Dels krånglar min mail, dels så vet jag inte när vi får bredband till den nya lägenheten.

Inga kommentarer: