2008-12-17

Snart jullov...

Nu är det inte mycket kvar av höstsäsongen...
Jag ska göra ett jobb på fredag och så har jag en krönika som jag ska skriva, sen är det jullov!

Igår arrangerade jag RookieNight på HÄCK, det var ett sjuttiotal som letat sig dit och vi bjöd på 12 komiker och av dessa var det tre debutanter! Ett par lite mer rutinerade också för den delen. Jättekul att se allihopa, jag hade inte sett så många av de nya. Mitt jobb var att hålla ihop kvällen som konferencier och dra upp energin i lokalen. Det var ganska lätt, publiken var välvillig och väldigt trevlig. Två akter med sex komiker i varje akt, det är många som svischar förbi, men publiken var med hela vägen!

Och kvällens stjärnor var:
Calle Rydén
Maria Apel
Jason Nichols
Mona Åhlin
Bertil Nilsson
Mats Andersson
Roland Klasson
Maja Gutter
Andreas Kindstrand
Mackan Andersson
Agneta Henriksson
Niklas Larsson

Fantastiskt rolig kväll, extra kul att se att det uppstår nya komiker i Hässleholm tack vare klubben. De passade på att nätverka lite också, det kanske blir en organiserad rookiegrupp i Hässleholm snart?

Stort tack till Folke och Lise-Lotte på Statt också för denna säsong. Ser redan fram emot våren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv. Du är en stjärna.

Kram
Agneta

Elin sa...

Åh tack, det värmde! :-)
Det blev av, och det blev vansinnigt bra. Det är jag stolt över.
Vi hörs och ses! Säg till om ni vill ha hjälp med att starta upp en rookiegrupp i Hässleholm!

Kram Elin *<:-)

Anonym sa...

God jul och tack för i år önskar jag dig och Mats.

Kram