2009-03-30

MACK 26/3

Jag och Niclas Christoffer körde tillsammans på MACK i torsdags. Jag var lite mer samlad än senast och det funkade också bättre. Vår sång satt inte fullt lika bra som på Garva, men helt ok. Niclas och jag har ju jobbat ihop från och till under flera år, och vi samarbetar extra tätt just nu. Vi har ett gäng shower inbokade nu i vår, det är jättekul. Våren har ju inte varit så fet i standupväg, alla jag pratat med känner av att det är färre bokningar än en vanlig vår. Nån hade en teori om att det inte är så att pengarna saknas, men om man varslat Nisse och Svea så känns det inte etiskt försvarbart att boka in en komiker till firmafesten sen. Pengarna FÅR helt enkelt inte finnas till nöjen även om de gör det. Jag tror det ligger mycket i det.

Idag har jag för övrigt dragit ut en visdomstand, så framöver kommer jag bli ännu mer korkad.

Inga kommentarer: