2009-03-16

MACK och en visdomstand

Var konferencier på MACK i torsdags! Det gick väl helt okej för egen del även om det inte svängde lika mycket som jag hade önskat. Bland annat så föll det nya som funkade på Garva rätt platt... Men jag ska testa det igen!

Marika Carlsson var fullständigt outstanding. Hon blir bara bättre och bättre för var gång man ser henne. Hon hade publiken i ett järngrepp hela vägen och hade ett skönt tempo. Avslutade gjorde Ann Westin, två av Sveriges bästa kvinnliga komiker på en och samma kväll! Utöver dessa gjorde Sindre Magnusson, Ulle Bååth och Mats Andersson varsitt inhopp för att ytterligare förgylla kvällen.

På onsdag ska jag köra konferencier på Dockan och så åker jag till Göteborg på torsdag för att köra på Bohus Comedy med bl a Thomas Peterson.

Sen är det nedräkning tills jag ska dra min visdomstand också... Se den officiella nedräkningen HÄR!

Inga kommentarer: