2009-12-11

Detta har hänt

Gjorde ett gig på Malmöhus slott igår, underbar lokal i borgstugan där nere. Optimal för standup helt enkelt. Ackustiken är makalös, och så tajt så det blir intimt hur man än gör. Det var en kundträff som ibland kan vara knepig eftersom det är konkurrenter som sitter och ska bli underhållna. Dessa var dock rätt så avslappnade och inte så prestigefyllda, vilket också resulterade i ett jättebra gig. Kanonkväll!

Ikväll var jag på hotell Savoy och uppträdde för IT-killar med respektive. Kan också vara lite knepigt eftersom folk inte känner varandra, men här gjorde det ingen större skillnad. Glatt gäng, härlig stämning och det var ett himla kul gig.

Nu är det snart midnatt och imorgon kl 07.14 så åker jag med ett tåg till Stockholm. Därifrån vidare till Kappelskär och båten Rosella som tar mig till Mariehamn på Åland där jag ska giga. Där är jag 18.00 imorgon kväll. Hemma i Malmö igen 21.30 på söndag.

Vad jag ska göra på måndag? Sova :-)