2008-10-21

Skön helg

I helgen tog jag det oförskämt lugnt och var ledig bortsett från ett privatgig i Hörby. Det var ett födelsedagskalas som skulle innehålla lite humor, och det blev som planerat. Jag var där med Mats Andersson och vi hade väldigt roligt både utanför och på scenen. Och sen gick jag in i helgkoma. Fast det är inte riktigt sant, jag satt en del med förberedelser för giget jag ska göra ikväll också, ett firmagig i Ystad. Jag har skrivit lite specialgrejer för kvällen, jag tror de kommer funka bra.

Min humorblogg har fått lite trevlig uppmärksamhet från Tyskungen på Beiersdorfbloggen. Han har många läsare och min besöksstatistik har dragit iväg efter det... Det är tacksamt. Jag blev jätteglad för berömmet, sånt värmer alltid gott.

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: