2009-05-08

Helg!

Mycket hårt arbete i veckan.
Suttit på nätterna och bokat massa Izzard-biljetter på bra platser. Har fortfarande kvar nåt bokningsnummer om det är nån som saknar biljetter. Hör av er snarast isåfall.

I måndags var det årsmöte på MACK. Då passade jag på att avgå som ordförande för MACK där jag suttit många år. Jag är fortfarande kvar i styrelsen men det kändes bra att få lämna över.

Jag och Niclas Christoffer hade två shower i veckan med "En skånsk gay och en norrländsk tjej", det var jättekul. Det fortsätter att utveckla sig och det känns kanon. Lite för mycket fylla ena showen bara, jag försökte prata med Niclas att han skulle hålla sig nykter men... Nejdå, så var det inte. Publiken var lite svårmanövrerad, men det gick bra ändå. Vi hade god hjälp av Mats som varit med och kört konferencier varje kväll. Det har varit tacksamt!


I går var jag moderator för ett IT-jippo på Malmö Arena. Det var ganska kul, även om långa föredrag om IT-plattformer inte tillhör mina främsta intressen. Coolt att få se Malmö Arena dock, utsikten från logen där vi höll till såg ut så här:

















Och nu är det helg!!

Inga kommentarer: