2009-07-23

HECK igår

Så körde jag konferencier på HECK igår. Ville ha lite revansch från MACK i tisdags där jag inte fick det att funka riktigt som jag ville. Och det fick jag! Jag hade skön känsla hela vägen, fick grepp om publiken från start. Småpratade lite med publiken, fick in flera sköna oplanerade poänger och var väldigt här och nu. Är jättenöjd med kvällen, det är så här det ska kännas!

Martin Svensson var kvällens huvudnummer, han var jättebra och körde en hel del som jag inte hade hört innan. Energi, tajming och grym leverans. Han har tusendelarna på sin sida. Teresa Tönisberg var också väldigt bra, pratade mer med publiken än vanligt och det föll väl ut. Sen såg vi också Maja Gutter -energisk på scen, Jason Nichols -charmig med skönt material, Ingrid Carlsson -debuterande tant, Cecilia Ramstedt -rå med glimten i ögat.

Bra kväll och jag fick min revansch! Imorgon är det MACK på Möllevångsfestivalen. Moriskan kl 20.50 (Garva kör från 20.00).

1 kommentar:

Rulle sa...

Roligt att kunna få Hecken full