2007-08-19

Oslipat på Malmöfestivalen

Var och såg standup ikväll, Oslipat på Malmöfestivalen. Egentligen dödstrött efter Stockholmsvistelsen -kom hem i eftermiddag, hann vila lite, sen direkt till ett styrelsemöte i MACK, och så vidare till festivalen. Det var roligt, även om jag i ärlighetens namn hade hoppats på nån komiker utifrån utöver våra ordinarie stjärnor. Men det var många som inte hade sett dem tidigare, och kvällen höll hög kvalité. En stor härlig publik, skön scen och en bra show, helt enkelt. Det var inte utan att man blev riktigt sugen att få köra själv för en så stor och go' publik igen. Som på Helsingborgsfestivalen, sommarens roligaste gig! Men Norra Brunn i torsdags var också ett av sommarens roligaste. Jag fick rätt mycket beröm, och det lät som jag skulle få nån kväll på brunnen i höst också. Vi får väl se... :-)
Nu ska jag ladda om inför Ribban på tisdag. Tänkte kolla lite på materialet jag fuckade upp i onsdags på "På besök" och se om jag kan rädda nåt av det. Annars blir det högtidlig begravning...

Inga kommentarer: