2007-09-07

Så kan det gå

Har just fått reda på att en av mina kunder under sensommaren har typ gått i konkurs, så jag kan förmodligen glömma att få den fakturan betald. Det är lite surt... Men det är inte så ofta som det händer som tur är.

Idag har mitt heltidsarbete hemma gått så bra så, jag har varit SÅ duktig. Suttit med bokföring och kundkontakter och varit effektiv som bara den. Kanske det beror på att jag fick lite extra energi från giget igår i Lund, på PrickPrick. Det var ett väldigt roligt gig, med en helt underbar publik! Är nog det roligaste gig jag gjort i Lund faktiskt! (och då bör tilläggas att jag höll i en standupklubb där i typ 2.5 år) Jättekul. Keep up the good work Börén!

PS. Kolla standup i Malmö i helgen? Magnus Betnér på Slagtis ikväll och imorgon, Ultimate Comedy på konserthuset imorgon. Biljetter på ticnet.

Inga kommentarer: