2008-07-25

Helsingborg och Möllan

Körde på HECK, Helsingborg i onsdags, på The Tivoli. De kör utomhus på verandan! Det var fint väder och hyfsat mycket folk, trevlig stämning. Jag körde ca 20 minuter och det fungerade ungefär som jag tänkt. När jag uppträdde senast, på MACK, kände jag en så härlig scennärvaro, det saknade jag dock lite den här kvällen. När man känner närvaron extra mycket blir det alltid lite magiskt... Men det var ändå ett kul gig på verandan!

Under kvällen kunde man även se Yvonne Skattberg, Jörgen Sjöberg, Jason Nichols, Niklas Larsson och Mats Andersson. Konferencier var Jonas Karlsson.

Ikväll ska vi köra MACK på Möllevångsfestivalen, 20.00 på Moriskan. Har just kommit hem, var en tur och affischerade lite, och burit ett femtiotal stolar i lokalen vi ska vara i, så nu ska jag in i duschen...

Inga kommentarer: