2008-07-11

Sommar och sol

Har haft en skön vecka tillsammans med pappa som varit på besök. Det har blivit en del standup också, inte minst eftersom jag körde själv i tisdags. I onsdags var vi på Dockan och tittade. Andra gången någonsin på den klubben, och det var lika bra som premiären! Kul att se eleverna från Fridhem som körde också, de var väldigt duktiga allihop. Särskilt kul tyckte jag dock det var att se Robert Larsson, han hade utvecklats mycket sen jag såg honom sist! Det var en debutant på plats också som var värd att nämnas, Christian Kjellström. Han gjorde en väldigt bra debut! Förutom ett bra jobb från klubbvärdarna själva (Eric, Mats och Thomas) fick vi också se Robin och Fritte göra succé. Fritte testade en hel del nytt, fick med sig publiken väldigt bra.

Utöver standup så har jag i veckan också hunnit med en dag som turist i Göteborg, en utflykt till Söderåsens Nationalpark och en fem timmars fisketur i Öresund. Ikväll åker pappa hem till Östersund, och i helgen ska jag sova.

Inga kommentarer: