2007-05-02

Trött...

Jag är lite trött på just nu. Känner att jag fastnat i djupa hjulspår vad gäller standupen och vet inte hur jag ska komma loss... Jag vet ju att jag kan! Men just nu är det som att magin har försvunnit, den där gnistan som gör det lilla extra. Istället för att styras av standup-magin som en gång fångade mig går jag nu upp på scen och staplar skämt. Visst, jag levererar. Visst, kunderna är nöjda. Men jag vet ju att allting kan vara så mycket roligare, speciellt för mig... Fast jag vet också att det är så här. Det går i perioder. Både utveckling och inspiration. Men nu är det läge att försöka inspireras och tänka lite nytt. Hitta glöden och gnistan igen!! Jag får sätta upp några nya mål, lite nya strategier. Det är bara att fortsätta, inte ge upp. Jag hittade mig själv på IMDb häromdagen, det är ju lite kul i alla fall :-)

http://poll.imdb.com/name/nm2168433/maindetails

Inga kommentarer: