2007-07-31

Rättvisan har segrat!

...i alla fall när det gäller mitt gig i Söderhamn. Jag ska nämligen få igen pengarna för maten, men det var väl inte mer än rätt kan man tycka. :-)

I lördags gjorde jag ett gig på Helsingborgsfestivalen, tillsammans med Martin Svensson, Lars Magnusson, Per-Olof Fahlborg, Maja Gutter, Khalid Geire, Kringlan Svensson, Håkan Jäder, Robin Paulsson och Mats Andersson. En helt makalös kväll, ett komikermaraton i ett tält för en uppmärksam publik bestående av kanske 400-500 personer. Jag var själv inte på humör innan jag åkte till Helsingborg, men väl på scen så kändes det sådär härligt i kroppen igen. De var med mig hela vägen, och att höra så många personer skratta och applådera känns gott i själen... :-)
Nu närmast ska jag iväg till Viarps gård i Simrishamn på onsdag och uppträda med Lennie Norman och Mats. Det var längesen jag jobbade med Lennie, det ska bli kul. Han är en snäll och underbart härlig person, väldigt långt från den nidbild som många har gjort sig om honom efter Måndagsklubben.

Inga kommentarer: