2007-07-12

Tjingsalabajdom...

Jag lyckades kanonbra på The Tivoli igår, höll nere tempot mer än jag gjort på väldigt länge, och det gav också utdelning. Det var bara då jag tappade bort mig lite som jag höjde tempot (logiskt, eller hur?) men hittade sedan tillbaka till det lugna tempot. Det var väldigt skönt att inte stressa igenom sin act som jag ibland har känt att jag gjort. Nu tog jag in publiken mer och pauserade bättre vilket gav både mig och publiken andrum.
Nu närmast väntar konferenciergig på Ribban på tisdag och veckan därpå blir intensiv. Helsingborg onsdag, Söderhamn torsdag och Helsingborg igen lördag. Söderhamnsgiget ska bli spännande, där ska jag köra en full act på 45 minuter. Nu var det rätt länge sen jag körde en full act så jag måste sätta mig ner och förbereda mig lite extra. Plus att jag har en massa nya grejer att peta in i min standardact, det är extra roligt!

Inga kommentarer: