2008-06-23

En vanlig måndag

Ja, så är det vardag igen. En helt vanlig måndag utan inslag av sill eller små grodor. Lite sorgligt, det har varit enormt skönt att vara ledig.

Men nu framöver har jag ungefär ett gig per vecka, så det är väl inte alltför betungande. Närmast på Far i hatten nu på torsdag, det ska bli spännande! Det var några veckor sen jag uppträdde sist också, så det ska bli extra kul. Sen ser jag fram emot säsongen på MACK på Ribersborgs kallbadhus, det brukar vara riktigt roligt. Men det går fort! Plötsligt är det höst... Jag har fått ett gäng tider på Norra Brunn i höst, det är jättekul. Det tar jag faktiskt aldrig för självklart, även om jag fått ynnesten att uppträda där nästan varje säsong de senaste åren. Ska köra på komikerfestivalen på Norra Brunn också, det brukar vara en riktig hit! Otroligt kul!!

Men än är inte hösten här! Det ska vara några sommarveckor innan dess också. Jag och Mats ska hinna upp till Östersund en vända och kolla på Storsjöyran, hinna vara riktigt lediga, och så ska det hinna regna sådär så man känner att det är en riktig svensk sommar!

Välkommen att rösta om hur du tror sommaren blir i år, se enkäten till höger...

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: