2008-06-25

MACK premiär!

Var med och startade upp MACK:s säsong på Ribban igår. Inte på scen i och för sig, men det är ändå en fröjd! Det är så roligt att komma ut till Kallbadhuset till Olle och Stig och alla de andra. Lite som att återvända till sin familj efter ett helt år...
Igår var Thomas Peterson och Lasse Nilsen huvudnumren. Och det blev en strålande premiär! Lasses nya "trailer" kommer dröja sig kvar länge i minnet. Underbart. Och Thomas Peterson är Thomas Peterson, han fick publiken att dansa helt efter sin pipa! Förutom dessa såg vi också Ludde Samuelsson, han gjorde det bra och avslutade med en skön återkoppling. Sen var det Linn Edlund, henne har jag tyvärr inte sett så mycket men hon var också en härlig bekantskap på scen! Hård humor men dock med finess. Sen fick vi också se Ulle Bååth först i andra akten. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hon blir bättre och bättre för var gång jag ser henne!

Fritte Fritzon skriver om en del av kvällen här.
Mats Andersson skriver om kvällen här.

1/7 är det Robin Paulsson, Brett Matthews och Mats m fl, och 8/7 är det Anna-Lena Brundin, jag och Marcus Johansson m fl. Ska bli skoj!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: