2008-06-18

Sommargig

Det blir några sommargig i ledigheten också, men det är bara skönt. Det kan vara lite jobbigt att starta upp hösten om man haft ett för långt uppehåll...

Här är de framträdanden jag ska göra i sommar än så länge:

26/6   Far i hatten (Folkets park, Malmö)
2/7    Dockan Comedy (Dockplats 16, Malmö)
8/7    MACK (Ribersborgs kallbadhus, Malmö)
22/7   MACK (Ribersborgs kallbadhus, Malmö)
23/7   HECK (The Tivoli, Helsingborg)

Välkomna!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Ströbaek sa...

Hej

Hur kommer det sig att det är så svårt att "slå sig in" bland skåne-stå-uppen?

Jag har sommarhus i Skåne kommer vara där hela juli... har mailat alla klubbar och har "bara" fått "sommarskratt" på kroken (den 10 juli)

Apartheid känns det som ;)

Elin sa...

Nej, det är inget apartheid, det är som det alltid varit. Ingen som sett dig här nere --> inga gig --> ingen som ser dig. Moment22. Jag känner igen det så väl även för egen del. Även om du har gjort standup förut så är det troligen få som har sett dig här nere, helt enkelt så. Men det värsta du kan göra är att bli bitter :-) Har du kontaktat t ex "På besök" och "Dockan Comedy" och frågat om fem minuter?

Ströbaek sa...

Bitter??? när man är så snygg som jag så är det svårt att vara bitter (och ödmjuk)... ;)

Jag har inte kontaktat dockan... men det andra.

Men, jag nöjer mig med att göra mina 15 på "parken" den 10 juli... har jag tur så gör jag bra ifrån mig och så kommer jag slippa uppleva mig själv som tjatig.

Elin sa...

Dockan kan du kontakta via thomas på thomas_a70@hotmail.com

Är inte säker på om jag kan komma 10/7, men får jag det att funka så kommer jag gärna och ser dig! :-)